Mindful Running bij Essential Movements

Mindful Running bij Essential Movements

Mindful Running streeft naar minder stress en meer energie door het combineren van mindfulness, ademhalingstechnieken en hardlopen.

Het doel van mindfulness is om bewust de aandacht te verplaatsen naar het huidige moment. Tijdens Mindful Running maak je kennis met de verschillende facetten van het hardlopen en leer je bewust te luisten naar je lichaam. Daarbij word je bewust van je eigen houding, je aandacht tijdens het lopen en de kracht & energie in je lichaam. Door meer 'in het moment' te lopen, leeg je je hoofd en geniet je van het moment.

Daarnaast gaat bij Mindful Running veel aandacht naar het eigen maken van ademhalingstechnieken. Veel hardlopers ademen verkeerd, waardoor ze tijdens het hardlopen (onnodig) veel extra energie verbruikt. Tijdens Mindful Running passen we technieken toe om het maximale uit je ademhaling te halen.

Wat doet Mindful Running voor u?

Regelmatig sporten is gezond. Niet alleen kan het een breed scala aan aanwezige klachten verminderen, maar in veel gevallen ook gezondheidsproblemen en ziekten te voorkomen. Mindful Running leert je hoe je ontspannen, met een juiste ademhaling en 'in het moment' kunt hardlopen.

Brenda is opgeleid to Mindful Run-instructeur aan Mindful Run Nederland, het opleidingsinstituut voor Mindful Run / Walk Instructeurs, Wandelcoaches en Runningtherapeuten/-coaches.

Image

Onze trainers

Vragen? Neem contact op met:

Brenda Tjoelker
T: 06 173 015 85
E: brenda@essentialmovements.nl

Afspraak maken?

Mail gerust naar info@essentialmovements.nl. Je kunt ook bellen of Whatsappen naar 06 173 015 85  (Brenda) of 06 50 25 43 62 (Danielle).  We kunnen niet altijd direct de telefoon beantwoorden, maar nemen uiteraard zo snel mogelijk contact met je op! Invullen van onderstaand contactformulier kan natuurlijk ook.

Vult u graag uw naam in.
Wat is uw email adres?
Kies een optie
Ongeldig
Invalid Input